Eliittimeemikilpailu 2025

Share
155 views1/24/2025
Jagestan viteo feraalisen marsuversumin eliittisomekisaan. Pier pask prööt.

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03Tässä on kaikki mahdollisuudet
00:04 - 00:05Mementomori on kiva
00:05 - 00:07Piipitin on vihervasemmistolainen
00:08 - 00:12Sitten on se mastodon social
00:12 - 00:15Se on lähinnä saksalainen mutta helppo ratkaisu
00:17 - 00:19Mutta missä on ne tolkun ihmiset
00:19 - 00:21Se, missä Saska Saarikoski on?
00:24 - 00:26Pääjefe bossimies
00:27 - 00:28Saska Saarikoski ei uskalla sinne
00:31 - 00:33Eliitin somessa on pilkattu häntä
00:34 - 00:36Koko instanssi on metaironinen performanssi
00:53 - 00:58Kaikki jotka ei osaa emk-sääntöjä voi hiihdellä veenukseen siitä, seuraava talvisota on jo hävitty
01:13 - 01:15Siinä saa olla 15 biisiä tai puolitoista tuntia musaa
01:15 - 01:17Kisa alkaa perjantaina kello kaksitoista
01:18 - 01:23Toiseksi viimeiseksi tullut laskee pisteet
01:25 - 01:28Tulokset julkaistaan torstaina kello 12
01:29 - 01:31Kaikki onnittelee voittajaa ja käydään sääntökeskustelu
01:31 - 01:34Peli on läpikorruptoitunut
01:34 - 01:37Kaikki pisteet salakuljetetaan Panaman pankkeihin
01:37 - 01:40Siellä Husku juo mojitoa
01:40 - 01:42Montako pistettä muka siinä voi olla?
01:42 - 01:46Älä sinä apina keskeytä vaan onnittele voittajaa
01:46 - 01:48Voiko naamakerroin vaikuttaa pisteisiin?
01:48 - 01:52Voiko naamakerroin? Voiko puu kaatua metsässä, jos Stora Enso suojelee sitä?
01:53 - 01:54Eliitti on sisältäpäin mätä
01:56 - 01:57Kun minä katson lapsia ajattelen muumeja
01:57 - 02:00Eliitti vaan tekee sitä pier pask prööts -juttua
02:00 - 02:03Kansakunnan moraalinen selkäranka on kaput
02:04 - 02:08Valtiovelka kasvaa ja nää pilkkaa Mika Aaltolaa
02:08 - 02:13On muka kapitalismikriittisiä, mut käyttää spotifyta
02:14 - 02:16Ne on vielä suljettuja listoja, joiden kaupallinen potentiaali voisi olla miljardeissa
02:17 - 02:21Suomi olisi maksanut velkansa tuhatkertaisesti
02:27 - 02:29mutta niiden typerien sääntöjen takia ollaan kiven ja kauden välissä
02:30 - 02:34Jos olisin samurai Roi
02:34 - 02:36Niin Katana hoitaisi tämän saastan heti
02:41 - 02:42Onks niillä ollut edes mitään uusia biisejä siellä?
02:43 - 02:47Ismo Alanko, Tori Amos, J. Karjalainen vain siellä soi
02:48 - 02:53Arttu Wiskari saa automaattisesti miinus 10 pistettä
02:54 - 02:56Linnanjuhliinkaan eivät tule edes kutsuttuina
02:56 - 02:59Keskenkasvuista degrowthia koko linnake
03:00 - 03:02Menis kommunistit töihin
03:04 - 03:07Ei sun tartte mennä töihin
03:14 - 03:16Jotenkin vain tuntuu, että Samurai Roi
03:19 - 03:23ei ole sellaisessa vireessä kuin pitäisi olla
03:25 - 03:26Kyllä se Memento Mori on hyvä
03:31 - 03:33Mut siellä ei ole musavisaa
03:40 - 03:46Eikä säätökeskusteluja, jotka on ihania
03:46 - 03:49Harva Samurai Roi kolaroi
03:53 - 03:56niin kuin biohumanisti keskustelun polaroi