Historieopgaverne
New video
6/25/2026En frustreret lærer reagerer på historieopgaverne, der tydeligvis bærer præg af Ai
0 Comments
Be the first to leave a comment.
▸Show captions (49)
| 00:00 - 00:03 | Vi har nu afleveret historieopgaverne |
| 00:04 - 00:05 | til tiden... |
| 00:05 - 00:07 | De har et ok omfang |
| 00:08 - 00:12 | mange har endda kildehenvisninger |
| 00:12 - 00:15 | og flotte forsider |
| 00:17 - 00:19 | Ja, de ser flotte ud |
| 00:19 - 00:21 | og alt er umiddelbart i orden |
| 00:24 - 00:26 | Anders... |
| 00:27 - 00:28 | Risak |
| 00:31 - 00:33 | Risak, vi var virkelig presset |
| 00:34 - 00:36 | Vi fuckede up i det |
| 00:53 - 00:58 | Ja, det kan jeg sgu se |
| 01:13 - 01:15 | I skulle ikke bruge AI! |
| 01:15 - 01:17 | Det er jo så tydeligt! |
| 01:18 - 01:23 | I skulle bare skrive selv |
| 01:25 - 01:28 | shit... |
| 01:29 - 01:31 | Du bliver ikke smidt ud |
| 01:31 - 01:34 | Det er både Gemini og ChatGPT |
| 01:34 - 01:37 | Det er både i analyse og diskussion! |
| 01:37 - 01:40 | selv forsiderne AI genereret |
| 01:40 - 01:42 | Du sagde jo forsider ikke betød noget |
| 01:42 - 01:46 | Ja, men derfor skal man ikke bruge AI |
| 01:46 - 01:48 | Risak! Det var ikke med vilje |
| 01:48 - 01:52 | Ja, men det er snyd |
| 01:53 - 01:54 | Hvad hvis det var en SSO? |
| 01:56 - 01:57 | Så havde i fået -3 |
| 01:57 - 02:00 | Eller en bortvisning |
| 02:00 - 02:03 | I leger jo med ilden |
| 02:04 - 02:08 | Hvorfor gør I det mod mig? |
| 02:08 - 02:13 | Og hvorfor gør I det mod jer selv? |
| 02:14 - 02:16 | Meningen var jo, at I skulle lære noget! |
| 02:17 - 02:21 | Og så vælger i AI |
| 02:27 - 02:29 | Det bliver værre og værre |
| 02:30 - 02:34 | Og det er i alle fag |
| 02:34 - 02:36 | selv i idræt |
| 02:41 - 02:42 | og til fredagsbaren... |
| 02:43 - 02:47 | Kan man ikke selv bare skrive sin opgave! |
| 02:48 - 02:53 | Det er jo sådan vi andre gjorde! |
| 02:54 - 02:56 | Og vi skulle selv læse korrektur |
| 02:56 - 02:59 | Nu bliver det gjort af en robot! |
| 03:00 - 03:02 | Det er sgu ikke fair! |
| 03:04 - 03:07 | Bare rolig, han har ikke mistanke om din opgave |
| 03:14 - 03:16 | Jeg mistænker virkelig mange |
| 03:19 - 03:23 | Jeg er så ked af det og skuffet. |
| 03:25 - 03:26 | og vred |
| 03:31 - 03:33 | Godt det er sommerferie |
| 03:40 - 03:46 | Så kan jeg sgu slippe for at rette mere AI |
| 03:46 - 03:49 | Nu vil jeg bare se VM i fodbold |
| 03:53 - 03:56 | Men der vi ikke engang med |