Vej og kegler til Berlin

Share
40 views10/15/2025
Kø og kegler lukker på AAU, heldigvis er der fundet et godt alternativ.

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03Vi har undersøgt universiteter i Europa
00:04 - 00:05Vi har fundet et universitet i Berlin
00:05 - 00:07Hvor de har Vej og Trafik som linje
00:08 - 00:12Det er et fint universitet der er anerkendt for deres faglighed
00:12 - 00:15Vi har fundet studieboliger her og her
00:17 - 00:19Hvorfor siger du det til mig?
00:19 - 00:21Skal vi på studietur?
00:24 - 00:26Kære studerende
00:27 - 00:28Vi...
00:31 - 00:33Vi er nødt til at lukke specialiceringen ned
00:34 - 00:36Der er ingen der vælger vej og trafik længere
00:53 - 00:58Vil konstruktion, indeklima og pumper og pøller venligst gå ud? Alle fra vej og trafik skal blive!
01:13 - 01:15Det var da lige godt utroligt!!!
01:15 - 01:17Det kan kraftedme ikke være rigtigt!
01:18 - 01:23Er i seriøse??? Jeg gider sku da ikke læse Indeklima, det kan en hver idiot jo!?!?
01:25 - 01:28Pumper og pøller er fandme også for klamt at læse!
01:29 - 01:31Har I set en pumpesump?! FØJ!
01:31 - 01:34konstruktion er jo det eneste andet der er fedt!
01:34 - 01:37Jeg kan kraftedme ikke løse noget med mere end 1 ubekendt
01:37 - 01:40Om de så kastede x i hovedet på mig, kunne jeg ikke finde den!
01:40 - 01:42Vi kan jo altid læse byggeledelse?
01:42 - 01:46Byggeledelse?!! Jeg skal fandme ikke have med mennesker at gøre!
01:46 - 01:48Men vi læser jo Vej og Trafik, det handler jo også lidt om mennesker?
01:48 - 01:52Nej det handler om trafiklys, bitumen og at spille SimCity
01:53 - 01:54Ka du fatte det!!!
01:56 - 01:57Jeg skal fandme ikke til Berlin nu!
01:57 - 02:00Er du klar over jeg lige er flyttet til Aalborg?
02:00 - 02:03og har fået en nyrenoveret lejlighed i Ø-gaden
02:04 - 02:08Jeg har båret min sofa, fjernsyn og kummerfryser op på 4. sal med svigerfamilien!
02:08 - 02:13Jeg har endelig fået købt en El-cykel, med ekstra batteri for at komme op af den lorte bakke
02:14 - 02:16Jeg har så fucking meget rygsved når jeg kommer på Uni!
02:17 - 02:21Det er lige netop derfor vi har brug for Vej og Trafik, så vi kan jævne det lort!
02:27 - 02:29Og så lige når der er tilbud på rugbrød i 365
02:30 - 02:34Og på Stryhns grovhakket. De er aldrig på tilbud på samme tid!!
02:34 - 02:36Det er så god en combo til middag!
02:41 - 02:42Forhelvede altså!!
02:43 - 02:47Og lad mig slet ikke nævne Foodhub. Jeg er blevet så glad for det mad! Især salatbaren!
02:48 - 02:53Havde det nu bare været et andet sted i Danmark, selvfølgelig ikke Esbjerg men sådan Århus måske?!
02:54 - 02:56Men at flytte til Berlin??
02:56 - 02:59Skal jeg så også til at lære at tale fucking tysk?
03:00 - 03:02Det jo lige så klamt som Pumper og Pøller
03:04 - 03:07Ik lyt til ham, vi kan i det mindste få et job.
03:14 - 03:16Jeg er altså helt i kælderen over det her.
03:19 - 03:23Det var overhovedet ikke det de lovede til åbent hus.
03:25 - 03:26Overhovedet ikke...
03:31 - 03:33Det var løgn! Og latin...
03:40 - 03:46Jeg havde sådan glædet mig til at bruge de næste 2 år på at spille SimCity, og få SU for det.
03:46 - 03:49Ja, det bliver der så ikke noget af!
03:53 - 03:56Hvad var det huslejen var i Berlin?