Randers fc vs. Agf
1,511 views10/7/2019
Randrs fc debat omkring oplevelsen af kampen mod agf og hvor sjovt det var
0 Comments
Be the first to leave a comment.
▸Show captions (47)
| 00:00 - 00:05 | Der var lagt op til et lokalbrag |
| 00:05 - 00:07 | Agf skulle have tæv som de plejer |
| 00:07 - 00:10 | De kan jo ikke vinde over os |
| 00:11 - 00:16 | Selvom de har haft en god stime |
| 00:17 - 00:21 | Så tror de bumser og lommetyve fra agf at de kan vinde |
| 00:21 - 00:24 | Vinde |
| 00:29 - 00:31 | Vinde |
| 00:31 - 00:34 | de bliver bare aldrig klogere |
| 00:38 - 00:40 | Vinde |
| 00:41 - 00:47 | Så I Jakob nielsen og hans skødehund |
| 00:47 - 00:50 | De lignede nogle der var blevet taget for hårdt |
| 00:50 - 00:56 | De holder nok i hånd resten af sæsonen |
| 00:58 - 00:59 | et yndigt Par |
| 00:59 - 01:01 | De skal da med i vild med dans |
| 01:04 - 01:06 | Der har de måske en chance |
| 01:06 - 01:08 | for at vinde |
| 01:13 - 01:14 | Vinde |
| 01:14 - 01:16 | Hørte i Polledrengen |
| 01:16 - 01:20 | Han er en tudeprins |
| 01:21 - 01:27 | total til grin, total til grin |
| 01:35 - 01:36 | Han siger vi spiller primitivt |
| 01:36 - 01:39 | men det er jo nok til at slå agf |
| 01:41 - 01:44 | Marxen gav ham ny ble på |
| 01:44 - 01:47 | så crybaby kan komme tørt i seng |
| 01:47 - 01:49 | Han er jo latterlig |
| 01:50 - 01:53 | men nu kan Judas trøste ham i seng |
| 01:54 - 01:56 | Godt han er væk fra rfc |
| 01:56 - 01:58 | knoldsparker af format |
| 01:58 - 02:02 | vi har en meget bedre midtbane |
| 02:05 - 02:07 | Det er jo ligemeget hvad de stiller med |
| 02:10 - 02:11 | så vinder vi jo |
| 02:11 - 02:13 | så vinder vi jo |
| 02:15 - 02:17 | Alle deres fans blev bare stille |
| 02:17 - 02:20 | Da Friis scorede |
| 02:21 - 02:28 | Altid rart at høre der er stille i agf lejren |
| 02:29 - 02:30 | Tabere |
| 02:30 - 02:32 | Ja tabere af format |
| 02:36 - 02:39 | Det næste er nok de går ud og siger de bliver mestre |
| 02:40 - 02:42 | Så det jo ikke første gang |
| 02:50 - 02:55 | Jeg glæder mig allerede til vi skal spille mod dem igen |
| 02:56 - 02:58 | så vi kan få 3 point |
| 02:58 - 03:04 | ja tre point og at de bliver ydmyget som de plejer |
| 03:04 - 03:09 | Ja det er jo realiteten |
| 03:09 - 03:11 | Det var sgu dejligt at se vores drenge vinde igen |
| 03:16 - 03:20 | så du DAVID NIELSEN |
| 03:23 - 03:26 | hans øjne var lige ved at poppe ud af hans hoved |
| 03:31 - 03:36 | men sådan er det nok og være træner i AGF |