Silverboar får inte döda Onyxia

Share
26 views11/10/2025
Det är inte lätt när Pensionärsligan är i TBC-waiting room..

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03Många har signat till vår Onyxia raid
00:04 - 00:05Humsis kan droppa fear ward
00:05 - 00:07Det är en rätt stabil comp
00:08 - 00:12Vi är säkra på att looten kommer vara bra
00:12 - 00:15Det kommer bli två bags & en Helm of Wrath
00:17 - 00:19Då väntar vi på att Holmrik
00:19 - 00:21ska ta och logga in...
00:24 - 00:26Du Silverboar...
00:27 - 00:28Holmrik...
00:31 - 00:33Holmrik cancellade raiden
00:34 - 00:36Han levlar nu en hunter istället
00:53 - 00:58Alla som levlar hunter alts lämnar rummet nu
01:13 - 01:15Vad fan är det här?!
01:15 - 01:17Vi skulle ju dra Onyxia!
01:18 - 01:23Där är den sista delen för mitt fulla tier set!
01:25 - 01:28Jag vill kunna gå runt i Goldshire
01:29 - 01:31och alla noobs ska tycka jag är cool!
01:31 - 01:34Där finns inte heller några hunters
01:34 - 01:37För humans kan minsann inte ens vara hunters
01:37 - 01:40och han köpte bara 4x enchanted leather!
01:40 - 01:42Fast Holmrik betalade ju överpris på dem?
01:42 - 01:46Fyra är ingenting, jag har hundra kvar!
01:46 - 01:48När hans hunter är 60 kan ni gå Onyxia
01:48 - 01:52Då kommer TBC pre-patchen vara släppt
01:53 - 01:54Han levlar långsamt!
01:56 - 01:57Nu är han vilse i Loch Modan
01:57 - 02:00knepet är att döda vildsvin i Elwynn
02:00 - 02:03Det lärde jag mig för femton år sedan!
02:04 - 02:08Det är en jäkla skit klass
02:08 - 02:13De har alltid slut på ammo
02:14 - 02:16och gnäller om repairbots på Nefarion
02:17 - 02:21Han kunde iallafall kört en till Warrior
02:27 - 02:29Det finns en massa bra warrior namn
02:30 - 02:34Som Bronzeboar, Stoneboar, eller Ironboar
02:34 - 02:36Det där är ordentliga namn!
02:41 - 02:42Drákdräparn
02:43 - 02:47Den enda i guildet med rätt attityd är Drákdräparn
02:48 - 02:53Hans namn antyder tydligt att vi borde dräpa drakar
02:54 - 02:56... och Cletus kommer säkert boosta Holmhök
02:56 - 02:59Först en massa i Deadmines
03:00 - 03:02och sen vidare till Stockades!
03:04 - 03:07Gråt inte Archi, det är inte med guildbankens pengar
03:14 - 03:16Så vad ska jag göra ikväll då?
03:19 - 03:23Det är inte direkt så att jag tänker jobba
03:25 - 03:26eller städa
03:31 - 03:33Jag ville bara drakdräpa
03:40 - 03:46Jag kan väl spendera kvällen med att göra dåliga memes
03:46 - 03:49och sen posta dem i vår Discord
03:53 - 03:56Jag ska också levla en hunter...