Mcnt

Share
138 views10/23/2025
Investeringsråd om biotechbolag av världens bästa investerare

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (47)
00:00 - 00:05Mercante har börjat håsa Elicera igen. Han skriver typ 50 inlägg om dagen
00:05 - 00:07Köpläge köpläge spammas
00:07 - 00:10Jag frågade direkt hur mycket han äger
00:11 - 00:16Fick till en början inget svar, och då berättade jag att jag sitter fullsmetad
00:17 - 00:21Vad tror ni att han svarar?
00:21 - 00:24Att han äger 0 aktier
00:29 - 00:310 aktier
00:31 - 00:34Jag menar, han har ju håsat nu i flera månader
00:38 - 00:40Vilken idiot
00:41 - 00:47Han förklarade att han investerat allt han äger i ett annat bolag, men som har en massa förseningar
00:47 - 00:50Jag frågade vilket bolag och han svarade Annexin...
00:50 - 00:56Jag frågade varför han gått all in och varför i helvete i Annexin?
00:58 - 00:59Annexin! Fattar ni!
00:59 - 01:01Igår omsatte de 200 kr
01:04 - 01:06Tro på fan att han sitter fast
01:06 - 01:08och samtidigt håsar han Elicera!
01:13 - 01:14Idiot
01:14 - 01:16Skriver kilometer med inlägg
01:16 - 01:20Sitter helt fast i ett bolag och håsar ett annat
01:21 - 01:27Multi billion deal, uppköp, licens och allt möjligt
01:35 - 01:36Elicera sticker iväg
01:36 - 01:39och han sitter kvar i annexin med 200 kr i omsättning
01:41 - 01:44Nej nej, Annexin kommer snart med resultat
01:44 - 01:47Han har inte bråttom
01:47 - 01:49Gör inget om Elicera drar 400%
01:50 - 01:53Man kanske skulle köra på samma strategi
01:54 - 01:56Håsa andra bolag
01:56 - 01:58som man inte äger
01:58 - 02:02Och se på hur andra blir miljonärer och sitt eget innehav försvinna, helt
02:05 - 02:07Idiot
02:10 - 02:11Håsa
02:11 - 02:13Håsa
02:15 - 02:17Men han är väl glad för uppmärksamhet
02:17 - 02:20Alla i discorden har ju börjat avguda honom
02:21 - 02:28Han lägger säkert halva sin tid på Elicera, läser en massa studier och kommer med egna teorier
02:29 - 02:30Om olika deals
02:30 - 02:32Och hur stor up front som väntar
02:36 - 02:39Han äger fortfarande 0 och har inget att satsa
02:40 - 02:42Det här tar fan priset
02:50 - 02:55Årets bästa investerare utan tvekan
02:56 - 02:58Gav du honom några råd?
02:58 - 03:04Ja, jag sa att han borde börja håsa det bolag han äger istället och försöka ta sig ur
03:04 - 03:09Det väntar emission efter emission i det där bolaget
03:09 - 03:11Det enda de lyckas med är att bränna pengar
03:16 - 03:20Köpråd på Annexin
03:23 - 03:26Köp för 3.000 kr så går omsättningen upp 15 000%
03:31 - 03:36Det är så sjukt, helt jävla sinnessjukt. Herregud!