Autokauppaa

Share
93 views3/16/2024@MarkoPalin2810
Auto piti ostaa Pasin Autosta, ei Masin Autosta. Kaveri meni ja osti Masilta huonokuntoisen auton. Kuinka sitten kaiken jälkeen sitten kävikään, pöljä meni ja osti sieltä vielä toisenkin, naurusta ei tule loppua.

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (30)
00:00 - 00:16Kaveri tarvitsi hyvän auton, sanoin että Pasin Autoon hopi hopi, Pasi tekee rehtiä kauppaa.
00:17 - 00:26Arvaa vittu menikö............ vitut
00:29 - 00:30Vittu
00:31 - 00:40Se meni johonkin vitun Masin Autoon
00:41 - 00:54Masin Auto välittää autoja afrikkaan, kaikki paskoja mitkä ei täällä enään kelpaa.
00:58 - 01:03Sitten se pöljä soitti mulle
01:04 - 01:09Masi myi mulle hyvän premium auton
01:13 - 01:14Vitut
01:15 - 01:20Äijä ei pääsyt edes kotiin asti sillä paskalla.
01:21 - 01:27Poliisit sakotti sitä vielä kotimatkalla.
01:34 - 01:39Sakkorenkaat ja auto katsastamatta.
01:40 - 01:48Mä sanoin, sun pitää tehdä valitus
01:50 - 01:54Menet ja lyöt nyrkin pöytään sanot suorat sanat.
01:55 - 02:04Etkä anna periksi.
02:05 - 02:06Vittu
02:09 - 02:10Se
02:11 - 02:14Se meni ja
02:15 - 02:20Se meni ja osti siltä mulkulta toisen auton.
02:21 - 02:28Se oli vielä huonompi ja moottori kävi petroolilla.
02:29 - 02:30Petroolilla?
02:31 - 02:32Petroolilla
02:37 - 02:39Eikä siinä kaikki.
02:40 - 02:42Masi kusetti sitä lisää
02:51 - 02:54Siinä piti olla kahdet renkaat
02:56 - 02:58Oliko?
02:59 - 03:11Masi sai puhuttua kaverin ympäri kun sanoi että tarkoitin sisä- ja päälirenkaat yhteensä..
03:16 - 03:19Eikä tässä kaikki.
03:24 - 03:27Se mulkku myi sille vielä yhdet renkaat.
03:31 - 03:39Ja taas sakkorenkaat.
03:40 - 03:42...................