Hitler reagerar på förtalsdom

Share
369 views12/6/2023
Nazisten har stämt folk som kallar dem nazister, men blir besviken på domslutet.

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03Förtalsombudsmannen har okynnesstämt för fullt
00:04 - 00:05Vi driver småmål mot våra rivaler
00:05 - 00:07för "förtal".
00:08 - 00:12Vi förlorade mot Mattias Wåg
00:12 - 00:15och möter Anton Sauer i ordinarie tvistemål.
00:17 - 00:19Vi kan få tredskodom
00:19 - 00:21eller återkalla stämningen.
00:24 - 00:26Min führer...
00:27 - 00:28Käromålet....
00:31 - 00:33Käromålet mot Tore Kullgren ogillades.
00:34 - 00:36Han har inte spridit några uppgifter om dig.
00:53 - 00:58Alla som inte swishat FO kan gå ut.
01:13 - 01:15Jag känner mig kränkt!
01:15 - 01:17Jag har blivit kallad nazist!
01:18 - 01:23nog för att jag vill bara samarbeta med NMR
01:25 - 01:28och gör radio med folk med svastikor.
01:29 - 01:31Jag vill förbjuda islam!
01:31 - 01:34Jag är osäker på att 6 miljoner judar dog.
01:34 - 01:37Jag uppmanar alla att gå igenom bevisen
01:37 - 01:40så blir det inte alls så tydligt längre.
01:40 - 01:42Domen har inte bedömt sanningshalten...
01:42 - 01:46Är jag nazist eller inte?
01:46 - 01:48Men domen följer prejudikat!
01:48 - 01:52Dokusåpanörden ska hålla käft!
01:53 - 01:54Jag ska stämma alla!
01:56 - 01:57Den vänsterextrema medieeliten
01:57 - 02:00Expo, ETC, Aftonbladet,
02:00 - 02:03Expressen, Sydsvenskan och DN!
02:04 - 02:08Och en kille som var på ZTV för 17 år sen!
02:08 - 02:13Jag har blivit förnedrad av en kille som är dålig på fotboll
02:14 - 02:16och som blivit sitcomskådis på SVT.
02:17 - 02:21(S)(V)T som är lika socialistiska som Stalin!
02:27 - 02:29De är en PK-akademi
02:30 - 02:34Jag har tagit kampen ensam, ensam har jag stämt
02:34 - 02:36Mallbrev och småmål
02:41 - 02:42Förenklat...
02:43 - 02:47Det skulle vara så enkelt att stämma folk till tystnad!
02:48 - 02:53Det blir värre mot Anton Sauer.
02:54 - 02:56Och rättegångskostnaderna måste jag betala!
02:56 - 02:59Ur min egen ficka måste jag betala!
03:00 - 03:02Det är dyrt att vara rättshaverist!
03:04 - 03:07Lugn, småmålet kostade bara 900.
03:14 - 03:16Tore tjänade ändå en hacka på Memmo.
03:19 - 03:23Men det är dåliga tider för swishreportrar
03:25 - 03:26Se på Lamotte.
03:31 - 03:33Rättegången är förlorad.
03:40 - 03:46Vi skulle tjäna pengar men satte oss själva i skiten.
03:46 - 03:49Vi kan inte räkna med fler rubel.
03:53 - 03:56Vill nån ha en spökskrivare?