Hitler blir besviken på Sellpy

Share
29 views11/9/2023
Hitler blir besviken på Sellpys hantering av klädförsäljningen.

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03..så vi har redan ordnat med att beställa två nya påsar.
00:04 - 00:05De bör levereras i början av nästa vecka -
00:05 - 00:07om det inte blir något strul med transporten.
00:08 - 00:12- i sådana fall tänkte jag att vi kan gå igenom kläderna längst in i ditt förråd -
00:12 - 00:15och förhoppningsvis kan de hämta upp dem vid din dörr i slutet av nästa vecka.
00:17 - 00:19Då är pengamaskinen igång.
00:19 - 00:21Fraktkostnaden är redan täckt av jeansen jag sålde igår.
00:24 - 00:26Min führer...
00:27 - 00:28Försäljningen
00:31 - 00:33Försäljningen av de där jeansen kommer dessvärre bara inbringa 15 kr.
00:34 - 00:36Man får ju bara 40 procent..
00:53 - 00:58Följande kan stanna kvar i rummet: Keitel, Jodl, Krebs och Burgdorf.
01:13 - 01:15DET VAR DÅ SJÄLVA FAN!
01:15 - 01:17JAG HAR JU SKICKAT IVÄG HELA JÄVLA GARDEROBEN!
01:18 - 01:23Jag har rensat och hållit på oavbrutet i fem dagar, det är kaos hemma.
01:25 - 01:28Släpat ner mal-ätet gammalt skit från vinden.
01:29 - 01:31Vad tror ni händer nu?
01:31 - 01:34Mal-jävlarna har ju redan börjat lägga ägg i lägenheten.
01:34 - 01:37Det flyger till och med runt malar i trapphuset
01:37 - 01:40- men det skulle det vara värt med tanke på den extra inkomsten.
01:40 - 01:42Min führer, föreningen har satt upp malfällor i trapphuset nu...
01:42 - 01:46Det handlar inte om malarna, fattar du inte det?!
01:46 - 01:48Min führer, du sa att du gjorde det för den goda gärningen..
01:48 - 01:52Det var väl inget jag menade, det är sånt man säger.
01:53 - 01:54Det var mina kläder!
01:56 - 01:57Ett perfekt sätt att sälja sina kläder, sa de -
01:57 - 02:00"Skicka in dem i en påse så sköter vi försäljningen."
02:00 - 02:03De har ju för fan rånat mig på vartenda plagg!
02:04 - 02:08Vem skulle ens fundera på att sälja ett par jeans i gott skick för 15 spänn?
02:08 - 02:13Förbannade blufföretag! Vad kommer de sälja härnäst?
02:14 - 02:16Och jag har såklart redan godkänt alla annonser.
02:17 - 02:21Nu ligger de ute på hemsidan och tar emot skambud från höger och vänster!
02:27 - 02:29Det är ju ovärdigt för alla inblandade.
02:30 - 02:34Jag skulle åtminstone få en sidoinkomst, äntligen få det lite gott ställt.
02:34 - 02:36Var det för mycket begärt?
02:41 - 02:42Vad mer har jag skickat?
02:43 - 02:47Allt jag glatt handlat på H&M genom åren - sen ska man gå och bli bedragen av dem.
02:48 - 02:53Det är nästan underhållande hur ett par jeans kan sjunka i värde så snabbt.
02:54 - 02:56... dem hade jag i och för sig inte betalat för -
02:56 - 02:59- men jag har ju betalat för tvättmedlet jag tvättade dem med!
03:00 - 03:02Första och andra gången färgades allt blått..
03:04 - 03:07Så ja, ingen vet att du köpte jeansen.
03:14 - 03:16Allt man tror ska skänka en lite gläje i livet...
03:19 - 03:23... äts upp av en massa giriga entreprenörer.
03:25 - 03:26Det är orättvist.
03:31 - 03:33Vad tycker ni att jag ska göra?
03:40 - 03:46Märker de om jag handlar från mina egna annonser? Då kan jag lägga ut det på marketplace istället.
03:46 - 03:49Ylle-jackan kan de behålla, det var ett mal-bo i den.
03:53 - 03:56Nämn inget om det här till nån.