Italia vs Egypt

Share
30 views8/22/2023
Italia vs Egypt Want to make your own "Hitler Reacts" video? Do it in 10 minutes online with our easy video editor: https://captiongenerator.com/make-a-h...

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (49)
00:00 - 00:03Gamet går vår vei foreløpig
00:04 - 00:05England har bygget seg opp litt
00:05 - 00:07men de kan ikke true Berlin
00:08 - 00:12Japan fokuser på Pearl Harbor, mens jeg marsjerer mot Moskva.
00:12 - 00:15Du kan fokusere på Afrika.
00:17 - 00:19Det er jo alt Italia kan fokusere på
00:19 - 00:21Jeg starter med Egypt
00:24 - 00:26Carl-Gøran
00:27 - 00:28Christer..
00:31 - 00:33Christer traff med alle terningene.
00:34 - 00:36Han tar alle dine styrker i Egypt
00:53 - 00:58Alle som noensinne har frivillig spilt Russland, forlater rommet.
01:13 - 01:15Hva faen?!
01:15 - 01:17Hvordan kan Christer alltid rulle så bra?
01:18 - 01:23Jeg hadde fly, tanks og Battleship og nok av gubber
01:25 - 01:28Jeg burde jo ha vunnet easy
01:29 - 01:31Men så bestemmer terningene alt!
01:31 - 01:34Terningspill er alltid bare flaks.
01:34 - 01:37Dere har jo gjort masse dritmoves, også skal vi tape på grunn av dette!
01:37 - 01:40Italia er jo kun bra hvis man tar Egypt, flaksnisser!
01:40 - 01:42Carl-Gøran, vi har gjort gode taktiske moves, og fortjener...
01:42 - 01:46Dere er flaksnisser! Dere vinner kun fordi dere ruller bra!
01:46 - 01:48Carl-Gøran, jeg visste at Egypt måtte beskyttes
01:48 - 01:52Alle vet at Egypt må beskyttes
01:53 - 01:54Sånn skal jeg rulle neste gang
01:56 - 01:57Kanskje jeg får noen flere hits
01:57 - 02:00Lærer å rulle som Christer
02:00 - 02:03Tar Washington DC med Italia
02:04 - 02:08Tar flåta mi til Australia og tar den også
02:08 - 02:13Neste gang er jeg Russland, og bygger kun tanks
02:14 - 02:16Hvorfor kan jeg aldri rulle bra?!
02:17 - 02:21Hadde jeg rullet halvparten så bra som dere, hadde vi vunnet 4 timer siden!
02:27 - 02:29Uten Egypt er det ikke vits å spille Italia
02:30 - 02:34Afrika conquest som er gøy med dem!
02:34 - 02:36Bygge flåte og ta nordsida
02:41 - 02:42Christer...
02:43 - 02:47Christer og terningspill er umulig å vinne på!
02:48 - 02:53Tar heller comeback på Arkham Horror, enn mer Axis and Allies
02:54 - 02:56Der er jeg i hvert fall på lag med Christer
02:56 - 02:59Så kan han rulle så bra han bare vil!
03:00 - 03:02Kanskje til og med jeg kan vinne da
03:04 - 03:07Jeg synes Russland er kjempegøy å spille
03:14 - 03:168 timer har vi spilt
03:19 - 03:23Såvidt kommet i gang med spillet..
03:25 - 03:26Skulle ta Ethiopia next
03:31 - 03:33Kanskje til og med Tyrkia
03:40 - 03:46Svein, finner du frem Tzolkin? Skal vi spille det i stedet?
03:46 - 03:49Tar omså en solo-game, bedre enn dette
03:53 - 03:56Christer får ikke være med