Utfryst

Share
28 views10/19/2022
Når man gjør en feil og bli merket for 2 hele dager. Er det virkelig et slikt samfunn vi vil ha?

0 Comments

Be the first to leave a comment.

Show captions (26)
00:00 - 00:01Marie
00:01 - 00:03hva er det som ble starten til dette
00:04 - 00:08som fikk Smith til å føle seg utfryst i starten når dere ble et lag ?
00:08 - 00:12Og hvordan opplevde du dette?
00:14 - 00:16Han satte seg i en bil
00:16 - 00:19Bilen var en lastebil
00:19 - 00:21Unnskyld
00:21 - 00:25Lastebilen ble lastet med folk
00:28 - 00:33Og jeg var siste som skulle inn etter Asbjørn
00:40 - 00:41Var du bakerst ?
00:42 - 00:44Bare så publikum forstår.
00:45 - 00:46
00:47 - 00:52Du skulle sist inn i lastebilen??
00:55 - 00:58Ja jeg ville slippe andre frem
00:58 - 01:02Jaja jeg forstår
01:03 - 01:07Men var det dette som fikk deg til å føle deg utfryst ?
01:08 - 01:11Eller er det andre ting som har skjedd ?
01:11 - 01:15Det var også en episode der han forlot laget
01:15 - 01:16Vi så deg gå inn i en annen bil
01:17 - 01:19Jeg trudde det var lenger å gå
01:21 - 01:23Så jeg satte meg
01:23 - 01:27I samme bil som etter lastebil episoden.
01:39 - 01:43Men når vi begynte å kjøre
01:44 - 01:46Så forstod jeg at turen var kun
01:46 - 01:4840 meter.
01:48 - 01:51Det var forståelig nok litt kort