WEBVTT

0
00:00.500 --> 00:03.250
Velkommen til deres første eksamen på BI!

1
00:04.000 --> 00:05.500
Dere har 4 timer på dere

2
00:05.650 --> 00:07.500
som vanligvis er altfor mye

3
00:08.000 --> 00:12.000
jeg heter Ane, og jeg har ikke mobilen på lydløs

4
00:12.900 --> 00:15.500
tiden begynner nå, si ifra hvis wiseflow ikke fungerer

5
00:17.500 --> 00:19.000
dette har må jo gå bra

6
00:19.000 --> 00:21.500
litt skippertak, men et lite fag tross alt

7
00:24.750 --> 00:26.500
kjære student

8
00:27.500 --> 00:28.500
de 12 første spørsmålene

9
00:31.000 --> 00:33.500
de 12 første spørsmålene er vanskelige enn hele forrige eksamen

10
00:34.000 --> 00:36.000
Vi har dratt pensum ut fra steder du ikke skulle tro pensum fantes

11
00:53.000 --> 00:58.500
Alle som mistet livshåpet når oppgaven åpnet, kan gå

12
01:13.000 --> 01:15.000
Hva faen er dette?

13
01:15.250 --> 01:17.750
så vanskelig eksamen

14
01:18.750 --> 01:23.250
tidligere eksamen var jo så lett!

15
01:25.250 --> 01:28.000
Hun må ha lurt oss

16
01:29.250 --> 01:31.000
Er dette første smak av hva som kommer

17
01:31.500 --> 01:34.000
Da må jeg og mange andre droppe ut!

18
01:34.750 --> 01:37.750
hvordan skal jeg vite dette?

19
01:37.500 --> 01:40.500
jeg har lest ALLE forelesningene og bøker!

20
01:40.500 --> 01:42.750
Du kan jo fokusere på langsvaret og dra inn noen modeller

21
01:42.750 --> 01:46.250
Til helvete med modellene dine!

22
01:46.500 --> 01:48.790
Elin har jo lært oss masse da

23
01:48.790 --> 01:52.000
Ikke engang andre års studenter kan dette!

24
01:53.000 --> 01:54.500
Hva skal jeg gjøre da!

25
01:56.000 --> 01:57.750
Jeg trodde første del skulle være lett

26
01:57.750 --> 02:00.500
Men jeg har tydelig tatt feil!

27
02:00.500 --> 02:03.500
Jeg trodde dette var faget som skulle bringe snittet opp

28
02:04.500 --> 02:08.000
IKKE NED TILL BÅNN

29
02:08.750 --> 02:13.500
Hvordan faen er første del så vanskelig!

30
02:14.000 --> 02:16.750
Dette pensumet må være gjemt i Jo-Haris ukjente felt

31
02:17.500 --> 02:21.750
Denne eksamen burde få sin egen stressmodell!

32
02:27.000 --> 02:29.000
Jeg er utbrent etter et halvt semester

33
02:30.500 --> 02:34.000
Det får blir Kroa ikveld, de har happy hour

34
02:34.500 --> 02:36.500
Hvis vi er heldige blir det quiz også

35
02:41.000 --> 02:42.500
SMS....

36
02:43.000 --> 02:47.500
Jeg visste jeg skulle tatt Finans, de får i det minste gå i dress på skolen

37
02:48.500 --> 02:53.000
Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?

38
02:54.000 --> 02:56.000
De i finans sitter jo bare å ser på aksjer

39
02:56.500 --> 02:59.750
De tjener jo faktisk penger!

40
03:00.000 --> 03:02.500
også er det snart MET eksamen!

41
03:04.750 --> 03:07.500
det går fint, jeg vet hva Hertzbergs motivasjonsteori er

42
03:14.250 --> 03:16.250
du kan bruke Bayes teorem

43
03:19.250 --> 03:23.250
for å beregne sannsynligheten for stryk på denne eksamen

44
03:25.550 --> 03:26.750
67%

45
03:31.500 --> 03:33.750
Og når jeg først er demotivert

46
03:40.750 --> 03:46.250
Må jeg begynne å lese på ORG

47
03:46.500 --> 03:49.000
Karakterweb er ikke lovende

48
03:53.750 --> 03:56.000
får man E, er man med