WEBVTT

0
00:00.500 --> 00:03.250
Ammuyöllä saamamme tiedon mukaan

1
00:04.000 --> 00:05.500
Raidi lockoutit eivät restoituneet.

2
00:05.650 --> 00:07.500
Ja BWL portit napsahtivat kiinni

3
00:08.000 --> 00:12.000
Vaikka et käynyt extra raideilla viikonloppuna

4
00:12.900 --> 00:15.500
Voit vain uneksia raidista ennen resettiä

5
00:17.500 --> 00:19.000
Eikös meillä pitänyt olla

6
00:19.000 --> 00:21.500
kiltaruni sunnutaina?

7
00:24.750 --> 00:26.500
Oi suuri Salaneuvos

8
00:27.500 --> 00:28.500
Asia on niin että

9
00:31.000 --> 00:33.500
Mikään kilta ei pääse raidille tälle resettiä

10
00:34.000 --> 00:36.000
Blizzardin devit kusi hotfixin

11
00:53.000 --> 00:58.500
Ulos kaikki Maidot, maitoparrat ja männynkävyt

12
01:13.000 --> 01:15.000
On se ny saatana kumma

13
01:15.250 --> 01:17.750
Patch noteissa selvästi luki

14
01:18.750 --> 01:23.250
Että lockoutit resetoituvat lauantaina vittuperkele

15
01:25.250 --> 01:28.000
Alkoi tehdä perkeleesti mieli viinaa

16
01:29.250 --> 01:31.000
Minä vittu poistan koko pelin

17
01:31.500 --> 01:34.000
Enkä enään edes kuse Blizzardia päin

18
01:34.750 --> 01:37.750
Ei maksavia asiakkaita voi näin kohdella

19
01:37.500 --> 01:40.500
Tungen niiden palautelaatikkoon kusipellin

20
01:40.500 --> 01:42.750
Salaneuvos Blizzardilla ei ole suomessa toimistoa

21
01:42.750 --> 01:46.250
Ihan vitun sama tilaa mulle lentoliput lähimpään konttoriin

22
01:46.500 --> 01:48.790
Salaneuvos tämä menee nyt aivan liian pitkälle

23
01:48.790 --> 01:52.000
Älä mussuta tai tulee gkick tuommoiselle vitun vätykselle

24
01:53.000 --> 01:54.500
Saatanan saatana

25
01:56.000 --> 01:57.750
Minä peruin sunnuntaibingon

26
01:57.750 --> 02:00.500
En enään ikinä poistu kotoa

27
02:00.500 --> 02:03.500
Komeroidun etten koskaan menetä tällaista tilaisuutta

28
02:04.500 --> 02:08.000
Useat kävivät neljällä raidilla lauantaina

29
02:08.750 --> 02:13.500
Sillä välin kun minä olin jossain kissanristiäisissä ja jäin niistä paitsi

30
02:14.000 --> 02:16.750
Mish'undare ei koskaan droppaa tällä menolla

31
02:17.500 --> 02:21.750
Joka resetti olen hiki hatussa raidia järkännyt teille noobeille

32
02:27.000 --> 02:29.000
Ja tässä se kiitos vittu seisoo

33
02:30.500 --> 02:34.000
Enkö minäkin ole ansainnut loottia? Itse suuri Salaneuvos

34
02:34.500 --> 02:36.500
Kilta vielä hajoaa kun raidi menee sivu suun

35
02:41.000 --> 02:42.500
En tiedä

36
02:43.000 --> 02:47.500
Siinä ihan selvästi luki, että lockoutit resetoituu

37
02:48.500 --> 02:53.000
Mutta lockout timeri vain kasvaa kuin nälkävuosi

38
02:54.000 --> 02:56.000
Yksinkertaista hotfixiä ei saada toimimaan

39
02:56.500 --> 02:59.750
Ei se ole mikään indie startuppi perkele

40
03:00.000 --> 03:02.500
Vaan miljardiluokan monikansallinen firma

41
03:04.750 --> 03:07.500
Noh noh. Se pelihän on kymmeniä vuosia vanha

42
03:14.250 --> 03:16.250
Pitäisikö vain laittaa pillit pussiin

43
03:19.250 --> 03:23.250
Minä olen kaksikymmentä vuotta elämästäni antanut WoWille

44
03:25.550 --> 03:26.750
Ja aina käy näin

45
03:31.500 --> 03:33.750
Aina patchi kusee

46
03:40.750 --> 03:46.250
Minä olen niin väsynyt tähän paskaan ja Blizzardin töppäilyyn

47
03:46.500 --> 03:49.000
Muutan Gooalle paimentamaan vuohia

48
03:53.750 --> 03:56.000
En koskaan saa näitä vuosia takaisin